[O1] silniczki regulacji ręcznej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Gregory98
    Drive
    • 2011
    • 54

    [O1] silniczki regulacji ręcznej

    Zamieszczone przez Kicer
    Skoda próbowala zamontować taką instalacje do octavii 1.4 tsi, i jakoś nie słysze o tym aby byla dostępna w ofercie (a przynajmniej do czasu kiedy zwolniłem się z serwisu Skody) więc chyba zaniechali ten sposób zasilania silnika 1.4 tsi.
    Jest w ofercie, za 6.350 PLN,- (Landi Renzo).
  • skalar
    Rider
    • 2010
    • 575

    #2
    [O1] silniczki regulacji ręcznej

    jak przerobić,przełożyć silniczki regulacji ze zwykłych lamp OI po lifcie do ogi xenona tak żeby regulacja działała.dodam że nie mam samo poziomowania.

    Komentarz

    • str33t
      Rider
      • 2010
      • 625

      #3
      Sposobów na przeróbkę jest kilka. Główka od manualnego silniczka regulacji jest mniejsza i szyjka jest chyba krótsza. Kiedyś zgłębiałem temat, to wyczytałem, że:
      1. można oblepić czymś główkę (ktoś polecał chyba poxipol) i tym ją powiększyć.
      2. można też (jeśli masz) obciąć główkę z szyjką od silniczka krokowego (ori ksenonowego) i później podmienić ją z główką silniczka manualnego (obciąć w manualnym główkę i wkleić szyjkę z główką krokowego).
      3. można też obciąć główkę zwykłego silniczka, nagwintować szyjkę i zastosować śrubę z nakrętkami tak, jak zrobił kolega z forum w OII



      Silniczki (jak pewnie zauważyłeś) różnią się też kształtem, ale z tym jak i podłączeniem niech może wypowiedzą się osoby, które montowały u siebie. Przy okazji i ja sie dowiem :wink:

      Sam tego nie robiłem, ale mam nadzieję, że coś tam pomogłem :wink:

      Komentarz

      • skalar
        Rider
        • 2010
        • 575

        #4
        znalezione na forum vw.

        Jeśli chcemy żeby działała ręczna regulacja lamp z kabiny za pomocą standardowego regulatora to musimy dodatkowo przerobić instalację w lampach.
        W tym celu należy zdjąć tylne osłony w lampach, odciąć cienki czarny kabelek (idący od silniczka regulacji do przetwornicy - control silniczka regulacji lamp) i wpiąć go w 11 pin 12-pinowej kostki lampy.
        Pozostałe dwa cienkie kabelki silniczka regulacji to jego zasilanie (cienki czarny => +12V, cienki brązowy => -12V).

        czy ktos próbował tak robić??czy w octaviach bedzie tak samo.??

        Komentarz

        Pracuję...